Wednesday, November 18, 2015

Adele: Nisam odbila saradnju sa Beyonce

Adele and Beyonce

Adele je izjavila da je glasina kako je odbila saradnju s Beyonce neistinita, dodavši kako "nikada ne bi pokazala takvo nepoštovanje prema njoj".

U opsežnom intervjuu sa Zaneom Loweom, koji će biti emitovan danas u njegovom Beats 1 radio šou programu, Adele objašnjava da je otkako se proslavila morala da nauči da odbija brojne ponude, ali da nikada ne bi odbila Beyoncé, piše NME.
"Kruži glasina da sam odbla Beyoncé. Nikad ne bih tako nešto uradila. Nikad ne bih pokazala takvo nepoštovanje prema njoj. Očito, Queen B 'til the day I die", rekla je Adele.

Na pitanje koga ceni u savremenoj muzici, spomenula je niz imena kao što su Lana Del Rey, Brittany Howard iz benda Alabama Shakes, Tobias Jesso Jr, Drake, Chvrches i The Maccabees.
"Obožavam Lanu Del Rey. Jako, jako je volim. Nikad je nisam upoznala, ali ona, ona me dira u dušu. Obožavam Alabama Shakes. Kad sam prvi put čula Brittany, to mi je bilo kao kad sam prvi put čula Ettu James".

Izvor: MTV.rs

No comments:

Post a Comment